کلینیک درمان زخم | درمان زخم بستر | درمان زخم پای دیابتی | الو زخم
کلینیک الو زخم در ونک تهران با متخصصین کارامد موفق در درمان زخم پای دیابتی ، زخم جراحی ، زخم بستر ، زخم وریدی و …

درمان زخم بستر در منزل

جهت مراقبت از پوست و پیشگیری از ایجاد و درمان زخم بستر در منزل با کارشناس زخم در ارتباط باشید . زخم بستر می تواند یک مشکل جدی در میان سالمندان ضعیف ویا کسانی باشد که توانایی مراجعه به کلینیک را ندارند. می توانید از خدمات مراقبت و درمان زخم بستر در منزل ما بهترین استفاده رو کنید و کافی است که با متخصص ما هماهنگ کنید 09362399484

درمان زحم بستر منزل
درمان زحم بستر منزل

جهت مراقبت از پوست و پیشگیری از ایجاد و درمان زخم بستر در منزل با کارشناس زخم در ارتباط باشید . زخم بستر می تواند یک مشکل جدی در میان سالمندان ضعیف ویا کسانی باشد که توانایی مراجعه به کلینیک را ندارند. می توانید از خدمات مراقبت و درمان زخم بستر در منزل ما بهترین استفاده رو کنید و کافی است که با متخصص ما هماهنگ کنید.

مراقبت و درمان زخم بستر در منزل

زخم بستر چیست ؟ زخم هایی که در اثر فشار مدیریت نشده بر نواحی مشخصی از بدن ایجاد میشود .

چه زمانی اتفاق می‌افتد؟ زمانی که فرد در بستر ( به دلیل عمل های جراحی و ارتوپدی محدود کننده حرکت و یا بیهوشی ) مدت زمان طولانی بماند .

نواحی درگیر در زخم بستر کجاست ؟ در قسمت پشت : پس سر ، کتف ها ، روی باسن ، بین باسن ، امتداد استخوان خاجی ، پاشنه ها و قوزک دست ها . درقسمت خارجی بدن : روی لاله ی گوش ، پهلو ها ، ناحیه خارجی لگن و قوزک پا .

زخم بستر می تواند یک مشکل جدی در میان سالمندان ضعیف باشد. زخم ها با کیفیت مراقبتی که فرد دریافت می کند مرتبط هستند.

اگر از یک فرد بی حرکت یا در بستر، مراقبت ویژه از پوست  (شامل تغییر پوزیشن بموقع ، نظافت ملحفه ها ، جلوگیری از ساییدگی روی تخت یا ویلچر و عدممدیریت فشار) و تغذیه انجام نشود ، دچار مشکلات پوستی از جمله زخم های فشاری میشوند . 

افراد مبتلا به دیابت، اختلال در گردش خون و تغذیه نامناسب در معرض خطر بیشتری به لحاظ تاخیر در ترمیم و سرعت ایجاد زخم ، هنگام ابتلا به زخم قرار دارند. 

جهت مراقبت از پوست و پیشگیری از ایجاد و درمان زخم بستر در منزل با کارشناس زخم در ارتباط باشین . 

آموزشهای لازم جهت پیشگیری و مراقبت از پوست ، تغییر پوزیشن بیمار ، رعایت تغذیه مناسب ، کنترل خونرسانی و بی حسی اندام در دیابتی ها و ترمیم بافت ودرمان انواع زخم ها از جمله خدمات کارشناس زخم در منزل می باشد .

لطفا درمان زخم بستر های درجه ۱ و ۲ را جدی بگیرید ، چرا که زخم بسترها حتی طی ساعاتی عمیق تر و عفونی میشوند . لذا لازم و واجب هست که بلافاصله بعداز اینکه بیمار تحت مراقبت در تخت و بدون حرکت ارادی را مشاهده میکنید ، از کارشناس زخم مشاوره بگیرید . 

توجه به چند نکته ضروریست : 

با بررسی هر روز پوست از نظر نقاط قرمز با توجه ویژه به نواحی استخوانی می توان از زخم بستر جلوگیری کرد.

با رعایت حرکات کششی و سایشی به هنگام جابجایی بیمار ، از ایجاد زخم بستر جلوگیری کنید . 

تعویض ملحفه ها و کنترل رطوبت پوست از نکات مهمی جهت پیشگیری از ایجاد زخم بستر هستند .

بیشتر بخوانید  زخم شریانی
Share

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09362399484